سئو تهران
سئو تهران : فقط بخشي از خدمات تيم ما براي كسب و كارهايي هستند كه در تهران فعاليت دارند و به دنبال ارتقاء سايت هاي خود هستند. براي همين ، اگر صاحب يك وب سايت هستيد كه به دنبال
يك تيم حرفه اي براي سئو تهران سايت خود هستيد ، در جاي درستي قرار داريد.
سئو تهران
[caption id="attachment_1446" align="alignright" width="300"] سئو تهران[/caption]
با سئو تهران ، مي توانيد كلمات كليدي با ارزش و مورد نظر خود را به رتبه خوبي برسانيد. سئو يكي از بهترين روش هاي بازاريابي است كه مي توانيد براي تبليغ سايت خود از آن استفاده كنيد. اما در ادامه
به يكي از مهم ترين بحث هاي موجود در سئو تهران يعني الگوريتم هاي گوگل اشاره خواهيم كرد.
الگوريتم گوگل چيست؟
الگوريتم جستجوي گوگل يك سيستم پيچيده است كه به گوگل اجازه مي دهد مرتبط ترين صفحات را براي يك جستجوي خاص پيدا كند ، رتبه بندي كرده و برگرداند. به طور دقيق ، كل سيستم رتبه بندي
شامل الگوريتم هاي متعددي است كه عوامل مختلفي مانند كيفيت ، ارتباط يا قابليت استفاده از صفحه را در نظر مي گيرد.
الگوريتم گوگل براي جستجو چيست؟
الگوريتم اصلي Google براي هر جستجويي كه در سايت انجام مي شود استفاده مي شود ، اما توسط جستجوگر شخصي مي شود. به عنوان مثال ، فردي كه "خريد كفش ورزشي" را وارد مي كند ، نتايج
بسيار متفاوتي از كسي كه "فيلم گربه" را تايپ مي كند ، مي خواهد. اين الگوريتم براي هر جستجو تنظيم شده است و مي تواند با كوچكترين تغيير در املا و ترتيب كلمات تغيير كند. سپس نتايج به كاربر داده
مي شود ، كه مي تواند تصميم بگيرد از كدام سايت بازديد كند. علاوه بر اين ، نشان مي دهد كه الگوريتم Google براي ارائه طيف گسترده اي از شخصي سازي طراحي شده است.
الگوريتم گوگل براي سئو تهران چيست؟
الگوريتم گوگل تا حدي از كلمات كليدي براي تعيين رتبه بندي صفحات استفاده مي كند. بهترين راه براي رتبه بندي كلمات كليدي خاص ، انجام SEO است. سئو تهران اساساً راهي است كه به گوگل مي گويد
وب سايت يا صفحه وب مربوط به يك موضوع خاص است. سالها پيش ، براي بسياري از سايتها عادي بود كه محتواي خود را "كلمات كليدي" بنويسند. در اصل ، آنها فرض كردند كه الگوريتم گوگل فكر مي كند
كه هرچه كلمات كليدي بيشتري نوشته شود ، اهميت صفحه بايد بيشتر باشد.
هنگامي كه گوگل اين موضوع را درك كرد ، آنها الگوريتم خود را براي مجازات سايت هايي كه صفحات خود را با كلمات كليدي پر مي كنند ، و همچنين بسياري از شيوه هاي ديگر سئو تهران كلاه سياه تغيير
سئو تهران دادند. به همين دليل ، شما بايد از هر گونه تاكتيكي كه با هدف پيشبرد موتورهاي جستجو انجام مي شود ، اجتناب كنيد.
آينده الگوريتم گوگل چيست؟
گوگل به ندرت هيچ گونه تغييري در الگوريتم هاي خود ارائه مي دهد مگر اينكه عمده باشند. تغييرات كوچكتر در داخل ايجاد مي شوند و معمولاً جز به عنوان موج هاي كوچكتر احساس نمي شوند. مهم است
كه در جريان اعلاميه هاي الگوريتم گوگل باشيد ، اما به همان اندازه مهم نيست كه به الگوريتم ها زياد فكر كنيد. در عوض ، ضروري است كه به سادگي قدرت الگوريتم Google را بشناسيد و سعي كنيد
سئو تهران بهترين وب سايت ممكن را توليد كنيد. در نتيجه ، بازديدكنندگان از آنچه مي بينند ، كه هميشه يك سيگنال رتبه بندي مثبت است ، خوشحال خواهند شد.
الگوريتم جستجوي گوگل چگونه كار مي كند؟
- معني پرس و جو
براي بازگرداندن نتايج مرتبط ، گوگل بايد بفهمد كاربر دقيقاً در جستجوي چه چيزي است و قصد جستجوي او چيست.
آنها بايد چيزهاي مختلف را درك كرده و ارزيابي كنند:
- معني كلمات - كلمات مورد استفاده در زبان طبيعي دقيقاً به چه معناست؟
- هدف جستجو در پشت پرس و جو - كاربر با استفاده از پرس و جو خاص چه مي خواهد - تعريف ، بررسي ، خريد ، يافتن يك وب سايت خاص؟
- نياز به تازه بودن محتوا-آيا پرس و جو حساس به زمان است و نياز به اطلاعات تازه دارد؟
گاهي اوقات بسيار ساده است. اگر كسي از عبارت جستجو " قيمت آيفون جديد " استفاده كند ، در همه جنبه ها كاملاً واضح است.
- ارتباط صفحات
موتور جستجو بايد پيدا كند كه چه صفحاتي مربوط به عبارت جستجو است. به عبارت ديگر ، براي پيدا كردن صفحاتي كه به بهترين شكل ممكن به جستجوي كاربر پاسخ مي دهند. اين كار را با جستجو و
فهرست بندي منظم تمام وب سايت هاي اينترنتي و تجزيه و تحليل محتواي آنها انجام مي دهد. كلمات كليدي نقش كليدي را ايفا مي كنند. اگر عبارت جستجو و عبارات مربوط به عبارت جستجو در
سئو تهران صفحه ظاهر شود ، احتمال زياد وجود دارد كه صفحه براي كاربر مناسب باشد.
- كيفيت محتوا
احتمالاً ميليون ها صفحه براي هر عبارت جستجو وجود دارد ، بنابراين Google بايد صفحاتي را كه محتواي با كيفيت ارائه مي دهند و نشان مي دهد:
- تجربه و تخصص
- اقتدارپذيري
- امانت
يكي از عناصر اصلي الگوريتم به اصطلاح PageRank است كه كيفيت و كميت پيوندهاي اشاره شده به يك صفحه را در نظر مي گيرد.
- قابليت استفاده از صفحات
اكنون كه گوگل ارتباط و كيفيت محتوا را پوشش داده است ، بايد مطمئن شود كه وب سايت از قابليت استفاده و كاربرپسندي خوبي برخوردار است. اين شامل جنبه هاي فني مانند:
- پاسخگويي به صفحه
- ظاهر صحيح در همه مرورگرها
- سرعت صفحه
- امنيت وب سايت
اينها ممكن است مهمترين فاكتورها نباشند اما مطمئناً وقتي عوامل ديگر (مانند ارتباط و كيفيت) با هم برابر هستند ، مورد توجه قرار مي گيرند.
- زمينه و تنظيمات
نكته آخر اينكه نتايج جستجو به شدت تحت تأثير شرايط و ترجيحات شخصي كاربر است. اين موارد ممكن است شامل مواردي مانند:
- موقعيت مكاني كاربر
- تاريخچه جستجوها
- تنظيمات جستجو
هدف الگوريتم موتورهاي جستجو چيست؟
هدف از الگوريتم موتورهاي جستجو ارائه مجموعه اي از نتايج جستجوي با كيفيت بالا است كه پرسش / سوال كاربر را در اسرع وقت برآورده مي كند. سپس كاربر گزينه اي را از ليست نتايج جستجو انتخاب
سئو تهران مي كند و اين عمل به همراه فعاليت هاي بعدي ، سپس به آموخته هاي آينده مي پردازد كه مي تواند بر رتبه بندي موتورهاي جستجو در آينده تأثير بگذارد.
وقتي جستجو انجام مي شود چه اتفاقي مي افتد؟
هنگامي كه يك عبارت جستجو توسط كاربر وارد موتور جستجو مي شود ، همه صفحاتي كه مرتبط تلقي مي شوند از فهرست مشخص مي شوند و از يك الگوريتم براي رتبه بندي سلسله مراتبي صفحات
مربوطه در مجموعه اي از نتايج استفاده مي شود. الگوريتم هاي مورد استفاده براي رتبه بندي مرتبط ترين نتايج براي هر موتور جستجو متفاوت است. به عنوان مثال ، صفحه اي كه در جستجوي جستجوي
سئو تهران Google رتبه بالايي دارد ، ممكن است براي همان پرس و جو در بينگ رتبه بالايي نداشته باشد.
علاوه بر عبارت جستجو ، موتورهاي جستجو از ساير داده هاي مرتبط براي بازگرداندن نتايج استفاده مي كنند ، از جمله:
- مكان - برخي از عبارتهاي جستجو وابسته به مكان هستند ، به عنوان مثال "كافه هاي نزديك من" يا "زمان فيلم".
- زبان تشخيص داده شده - موتورهاي جستجو در صورت تشخيص مي توانند نتايج را به زبان كاربر بازگردانند.
- سابقه جستجوي قبلي - موتورهاي جستجو نتايج متفاوتي را براي يك پرس و جو بسته به آنچه كاربر قبلاً جستجو كرده است ، نشان مي دهند.
- دستگاه - ممكن است مجموعه اي متفاوت از نتايج بر اساس دستگاهي كه پرس و جو از آن ايجاد شده است ، بازگردانده شود.
چرا ممكن است يك صفحه فهرست بندي نشود؟
تعدادي از شرايط وجود دارد كه در آن URL توسط يك موتور جستجو نمايه نمي شود. اين ممكن است به دليل:
- موارد حذف txt - فايلي كه به موتورهاي جستجو مي گويد كه در سايت شما نبايد از چه چيزي ديدن كنند.
- دستورالعمل هاي موجود در صفحه وب به موتورهاي جستجو مي گويند آن صفحه را فهرست بندي نكنيد (برچسب noindex) يا صفحه مشابه ديگري (برچسب متعارف) را فهرست بندي نكنيد.
- الگوريتم هاي موتورهاي جستجو كه صفحه را با كيفيت پايين ، محتواي نازك يا محتواي تكراري ارزيابي مي كنند.
- نشاني اينترنتي صفحه خطا را برمي گرداند (به عنوان مثال 404 كد پاسخ HTTP يافت نشد).
11 نكته سئو تهران براي صرفه جويي در هزينه
سئو تهران به زمان و هزينه نياز دارد. اگر وقت كم داريد اما پول داريد ، يك آژانس يا مشاور يك گزينه است. اگر از نظر مالي كمبود داريد ، از اين نكات به دست آمده براي افزايش رتبه بندي ارگانيك سايت
سئو تهران خود استفاده كنيد.
- بهبود عنوان برچسب ها
به بالاترين سطح صفحات دسته بندي خود نگاه كنيد. تحقيقات من نشان مي دهد كه صفحات دسته بندي تجارت الكترونيك بايد تا 32 درصد بيشتر از صفحات محصول ، ترافيك جستجوي ارگانيك را هدايت
كنند. گاهي اوقات يك تغيير كوچك و عقل سليم روي برچسب عنوان مي تواند تفاوت بزرگي ايجاد كند ، به ويژه اگر پلت فرم تجارت الكترونيكي شما عناوين پيش فرض را بر اساس برچسب هاي طبقه بندي
سئو تهران شما و نام سايت ايجاد كند. اين مي تواند منجر به برچسب هاي عنوان شود.
آيا برچسب هاي عنوان شما منطقي هستند؟ آيا مي توانيد آنها را خاص تر يا مرتبط تر كنيد؟ براي مثال ، افزودن "كفش" به برچسب عنوان بالا مي تواند يك ترفند عادي باشد: "كفش زنان-[سايت شما]".
- جستجوي كليد اصلي
يك برنامه سئو تهران صحيح متكي بر تحقيق كلمات كليدي است:
- كلمات و عبارات جستجوگران واقعي را بشناسيد ،
- تعيين كنيد كدام كلمات كليدي را مورد هدف قرار دهيد ،
- اندازه گيري تقاضا براي محصولات شما
بازاريابان تمايل دارند از اصطلاحات صنعت و برند خود استفاده كنند. تصور نكنيد كه مي دانيد مصرف كنندگان چه مي خواهند و چگونه جستجو مي كنند - تحقيق كنيد. بهترين ابزارهاي كلمه كليدي براي ه
ر موضوع نمره تقاضا را ارائه مي دهند. Google Keyword Planner يك ابزار تحقيق رايگان و كليدواژه است ، اگرچه براي دسترسي به مفيدترين داده ها به يك كمپين فعال Google Ads نياز داريد. اكثر
سئو تهران ابزارهاي كليدي كليدي كمي نياز به يك اشتراك پولي دارند. اما برخي هنوز بدون ارائه اطلاعات مربوط به محبوبيت ، كلمات كليدي را به صورت رايگان پيشنهاد مي كنند.
- رقابت خود را درك كنيد
رقباي جستجوي ارگانيك خود را مشخص كنيد. نه لزوماً سايتهايي كه محصولات و خدمات دقيق را مي فروشند ، بلكه سايتهاي اطلاعاتي و خرده فروشان عظيمي كه براي عبارات مشابه رقابت مي كنند. ويكي پديا سئو تهران ، مجله Vogue و Walmart اگر در صفحه نتايج جستجو جاي خود را اشغال كنند ، رقباي شما هستند. از خودت بپرس:
- آنها در جستجوي ارگانيك چه كار خوبي انجام مي دهند؟
- شامل چه موضوعات محتوايي است كه شما نداريد؟
- چگونه سايت خود را براي هدف قرار دادن كلمات كليدي ارزشمند طراحي مي كنند؟
- چگونه خريداران را جذب مي كنند؟
همچنين ، نظرات و فعاليت رسانه هاي اجتماعي آنها را مطالعه كنيد تا محصولات يا اطلاعات سايت را شناسايي كنيد كه مي تواند پيشنهادات و تجربه كاربر شما را بهبود بخشد.
- كليد واژه هاي نقشه
با آگاهي از خواسته هاي مصرف كنندگان و عبارات جستجوي مورد استفاده ، كلمات كليدي را در هر صفحه در سايت خود ترسيم كنيد. يك صفحه گسترده از همه صفحات مهم در ناوبري سايت خود ايجاد
كنيد و كلمات كليدي اصلي و ثانويه منحصر به فرد را براي هر يك ترسيم كنيد. صفحات جديدي را براي كلمات كليدي با ارزش بالا تعيين نشده ايجاد كنيد. در پست هاي وبلاگ ، صفحات متداول و صفحات
سئو تهران محصول ، از موضوعات كليد واژه بلند استفاده كنيد كه جستجوهاي كمتري را انجام مي دهند و معمولاً خاص تر هستند.
- سايت خود را بهينه كنيد
با در دست داشتن نقشه كلمات كليدي خود ، مرحله بعدي پياده سازي سئو تهران در صفحه است ، از جمله:
- به روز رساني محتواي صفحات با استفاده از كلمات كليدي ؛
- ايجاد صفحات جديد (براي كلمات كليدي اختصاص داده نشده) با متن و به طور بالقوه گرافيك ، صدا و ويدئو ؛
- راه اندازي يك بخش جديد و غني از كلمات كليدي ، مانند يك وبلاگ يا پورتال آموزشي.
- بر ارتباط عناصر متني هر صفحه - برچسب عنوان ، توضيحات متا ، سرفصل ها ، محتواي اصلي - با موضوعات كليد واژه اي كه جستجوگران استفاده مي كنند ، تمركز كنيد.
- توليد محتواي منظم
محتواي مداوم متناسب با مخاطبان خود ايجاد كنيد. نيازي نيست كه هر روز يك پست جديد وبلاگ يا مطالب ديگر را حذف كنيد. اين براي بسياري از سايت هاي تجارت الكترونيك غير واقعي است. فقط
[caption id="attachment_1447" align="alignright" width="300"] توليد محتواي منظم[/caption]
محتواي منحصر به فرد را حداقل هر ماه ، اگر نه هفتگي ، منتشر كنيد. ثبات كليد است. "محتوا" نيازي به نوشتن ندارد. از تصاوير ، عكس هاي محصول ، نحوه تهيه ويدئوها يا هر محتواي ديگري كه به
خريداران كمك مي كند استفاده كنيد. ارائه ارزش حياتي است. اگر محتوا نيازي را برآورده نمي كند يا مشتريان و مشتريان احتمالي شما را درگير نمي كند ، وقت خود و آنها را هدر داده ايد.
- افزايش ارزش ويژه لينك
ارزش ويژه پيوند ، تعداد سايتهاي با كيفيت بالا و مرتبط با موضوعي است كه به سايت شما پيوند مي دهند. ارزش ويژه پيوند و ارتباط متني دو عامل اصلي رتبه بندي ارگانيك هستند. به طور تركيبي ، جذب
لينك و بازاريابي محتوا ارزش پيوند شما را به طور طبيعي افزايش مي دهد. بازاريابي محتوا براي SEO شامل ايجاد مقاله ، ويدئوها و پادكست هايي است كه افراد مي خواهند به اشتراك بگذارند و به آنها
لينك دهند. با افزايش تعداد افرادي كه در معرض محتوا هستند ، احتمال ايجاد پيوند نيز افزايش مي يابد.
كسب لينك شامل موارد زير است:
- شناسايي صفحات يا سايتهاي با ارزش بالا كه از نظر موضعي مرتبط هستند.
- كشف چگونگي ارزش گذاري محتواي خود براي آن صاحب سايت ؛ و
- دسترسي مستقيم به درخواست پيوند يا ترتيبي كه منجر به پيوند شود ، مانند پست مهمان يا مصاحبه.
گوگل به صاحبان سايت توصيه مي كند كه وب سايت هاي قانع كننده اي بسازند كه كاربران مي خواهند درباره آنها به دوستان خود اطلاع دهند. اين رويكرد مشاركت محتوا در SEO پاسخ گوگل به اين است
كه "چگونه مي توانم از نظر اخلاقي پيوندهاي بيشتري دريافت كنم؟" تحقيقات كليد واژه اي در مرحله 2 در بالا بسيار مفيد است زيرا ايده اي از تأثيرگذارترين و رتبه بندي ترين سايت ها براي دسترسي
ارائه مي دهد.
- شبكه رسانه اجتماعي خود را بسازيد
رسانه هاي اجتماعي به شما اين امكان را مي دهند كه با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. پرورش آن روابط ، قرار گرفتن در معرض محتواي شما را افزايش مي دهد ، بنابراين احتمال اينكه برخي در مورد آن
وبلاگ ايجاد كنند يا به آن پيوند دهند افزايش مي يابد. مشاغل رو به مصرف كننده احتمالاً بيشترين ارزش را در فيس بوك و توييتر خواهند يافت. شركتهاي B2B معمولاً بر روي توييتر و LinkedIn تمركز مي
سئو تهران كنند و فيس بوك نيز در تركيب آن قرار دارد. اگر تصاوير جذابي داريد ، اينستاگرام يا Pinterest را به ليست اضافه كنيد. اگر آماده ايجاد فيلم هستيد ، حتماً از YouTube استفاده كنيد.
- درك تجزيه و تحليل
شما نمي توانيد آنچه را كه اندازه گيري نمي كنيد بهينه سازي كنيد. سئو تهران نيازمند درك اوليه از Google Analytics (يا معادل آن) است تا بدانيد كدام صفحات را بهينه كنيد و كدام صفحات قوي عمل مي كنند.
در Google Analytics ، به Acquisition> All Traffic> Channels برويد. روي "جستجوي ارگانيك" كليك كنيد و سپس بعد اصلي را به "صفحه فرود" تغيير دهيد. سپس مي توانيد عملكرد SEO خود را تجزيه و
سئو تهران تحليل كنيد.
با اين حال ، از بعد "كلمه كليدي" مراقب باشيد. هيچ برنامه تجزيه و تحليل نمي تواند به طور دقيق رديابي كند كه كدام كلمات كليدي ترافيك جستجوي ارگانيك را به سايت شما ارجاع داده است. فقط
سئو تهران تجزيه و تحليل براي هر موتور جستجو ، مانند گزارش عملكرد Google Search Console ، مي تواند اين كار را انجام دهد.
- پست هاي SEO را بخوانيد
ساير راهنماهاي مفيد و رايگان سئو مبتدي را از گوگل نگاه كنيد و به خوبي آنها را ياد بگيريد. همچنين مي توانيد وبلاگ هاي معتبر سئو را بخوانيد.
- سوال بپرسيد
اگر گير كرده ايد ، در يكي از جوامع مختلف SEO سوال بپرسيد. تالار گفتمان مديران وب گوگل مكان مفيدي براي شروع است. شركت كنندگان شامل كاركنان Google ، متخصصان SEO ، بازاريابان و توسعه
سئو تهران دهندگان هستند. ديگر انجمن هاي محبوب عبارتند از WebmasterWorld Forum و انجمن پرسش و پاسخ Moz فيس بوك و LinkedIn همچنين داراي انجمن هاي سئو تهران هستند.
اگر با بروزرساني الگوريتم Google مواجه شديد ، چه بايد بكنيد؟
- صبور باشيد - اكثر به روزرساني هاي اصلي چندين روز منتشر مي شوند ، بنابراين هميشه خوب است منتظر بمانيد تا گرد و غبار برطرف شود. عجله در "رفع سريع" مي تواند بيشتر از فايده آسيب
برساند. - به منابع معتبر اعتماد كنيد - به هر "متخصص" انجمن با توصيه "100٪ تأييد شده" كه پيدا خواهيد كرد اعتماد نكنيد (بسياري از آنها وجود دارد). در عوض ، منتظر تجزيه و تحليل كارشناسان معتبر
و نشرياتي مانند Search Engine Journal يا Moz باشيد. - اطمينان حاصل كنيد كه به تعمير نياز داريد - گاهي اوقات ، بهترين كاري كه مي توانيد بعد از بروزرساني الگوريتم انجام دهيد ، اين است كه هيچ كاري انجام ندهيد. بسياري از به روز رساني ها پس
از چند هفته كمي بهبود يافته يا بازگردانده مي شوند ، بنابراين مطمئن شويد كه مواردي را كه نيازي به تعمير ندارند اصلاح نكنيد. - بهبود - آخرين نكته مهم ، اگر متوجه شديد كه مشكلي در وب سايت شما وجود دارد كه ممكن است دليل افت رتبه شما باشد ، زمان رفع آن رسيده است. يا شايد كل استراتژي SEO خود را دوباره در
نظر بگيريد تا بيشتر بر كيفيت تمركز كنيد تا كميت.
امتياز سئو چيست: راهنماي درك امتيازات سئو
اين روزها همه در مورد امتيازات سئو وب سايت خود و نحوه بهبود آنها صحبت مي كنند. شايد براي شما اين سوال پيش آمده باشد كه امتياز سئو چيست و چرا براي توسعه آينده كسب و كار شما بسيار
سئو تهران مهم است؟ شما براي يافتن پاسخ همه سوالاتي كه ممكن است در مورد اين موضوع داشته باشيد ، به مكان مناسب آمده ايد.
امتياز سئو وب سايت شما چقدر است؟
قبل از اينكه به اين سوالات پيچيده پاسخ دهيم ، بايد چيزي را به شما بگوييم كه بسياري از مردم نمي دانند. درك اين نكته ضروري است كه فقط گوگل اطلاعات كاملي در مورد امتيازات سئو وب سايت شما
دارد. صفحه رتبه در گذشته براي تعيين همه امتيازات SEO براي يك وب سايت خاص استفاده مي شد ، اما ديگر اينطور نيست. PageRank دريافت به روز رساني توسط Google را متوقف كرد ، بنابراين ديگر
سئو تهران امتيازات خود را در اينجا پيدا نمي كنيد.
با اين اوصاف ، حتي اگر فقط Google تمام اطلاعات مربوط به امتيازات شما را داشته باشد ، معيارهايي وجود دارد كه نشان مي دهد وب سايت شما چقدر خوب كار مي كند. نشان داده شده است كه اين
سئو تهران معيارها تأثير زيادي بر امتيازات سئو تهران شما دارند. در حالي كه ما دقيقاً نمي دانيم ميزان تأثير آن چقدر است ، هنوز وجود دارد.
امتياز سئو چيست: معيارهاي امتيازات سئو من
بنابراين ، امتيازات سئو چيست؟ امتيازات SEO نشان دهنده نتيجه نهايي فرايند اندازه گيري همه جنبه هاي وب سايت شما است. جنبه هايي كه در اينجا اندازه گيري مي شود مواردي هستند كه به رتبه
سئو تهران بندي نتايج كسب و كار شما در موتورهاي جستجو كمك مي كنند. دو دسته اساسي كه مي توانيم اين فرايند را تقسيم بندي كنيم اندازه گيري جنبه هاي كاربر و جنبه هاي فني هستند.
اما ، ما مي توانيم يك قدم جلوتر برويم. چهار زير گروه اصلي وجود دارد كه بر نمرات نهايي رتبه بندي وب سايت شما تأثير مي گذارد. اين زير شاخه ها عبارتند از: محتوا ، فني ، تجربه كاربر و تلفن همراه.
امتياز سئو چيست: امتيازات فني من
امتيازات فني وب سايت شما چند است؟ امتيازات فني شامل تمام عناصر فني وب سايت شما است. آن عناصر فني عبارتند از:
- بازديدكنندگان و خزنده هاي موتورهاي جستجو به چه سادگي مي توانند به وب سايت شما دسترسي داشته باشند؟
- موتورهاي جستجو چقدر سريع و كارآمد مي توانند در وب سايت شما حركت كنند؟
- آيا موتورهاي جستجو مي توانند وب سايت شما را به درستي فهرست بندي كنند؟
اگر وب سايت شما به درستي فهرست بندي نشود ، در صفحات نتايج موتورهاي جستجو نشان داده نمي شود. براي حل اين مشكل هيچ مقدار بهينه سازي و بهبود محتواي درون صفحه اي وجود ندارد. SEO
فني پايه و اساس ترافيك ارگانيك وب سايت شما است - مطمئن شويد كه اين كار را به درستي انجام مي دهيد. اكثر مردم اغلب SEO فني را ناديده مي گيرند و وقتي وب سايت فعال شد آن را تنظيم مي
سئو تهران كنند. اين بزرگترين رويكرد نيست ، زيرا با برنامه ريزي دقيق و در نظر گرفتن آنها در اولين مراحل توسعه وب سايت خود مي توان از تمام مسائلي كه در طول مميزي سئو تهران پيدا مي كنيم جلوگيري كرد.
امتياز SEO چيست: اختيارات دامنه من
اختيارات دامنه (همچنين به عنوان رهبري فكري شناخته مي شود) وب سايت شما توضيح مي دهد كه چقدر مربوط به يك منطقه خاص است كه كسب و كار شما در آن قرار دارد. اين معيار از شخص ثالثي گرفته سئو تهران شده است. Moz ، شركتي كه ابزارهايي براي SEO ، ايجاد لينك ، بازاريابي ورودي توليد مي كند و بازاريابي محتوا اين يكي از معيارهاي قابل تشخيص و پركاربرد براي هر بازارياب ديجيتال است.
اين زيرمجموعه SEO فني را مي توان از چهار جنبه به بهترين نحو توصيف كرد:
- اعتبار نويسندگان شما و خود وب سايت
- كيفيتي كه در اختيار خوانندگان خود قرار مي دهيد چقدر است
- مركزيت و اطلاعات وب سايت
- رقابت در مورد يك موضوع خاص
وقتي همه اين عوامل را در نظر بگيريد ، بينش بهتري در مورد نمره قدرت دامنه خود كسب خواهيد كرد. وب ساي
[caption id="attachment_1448" align="alignright" width="300"] امتياز SEO چيست[/caption]
ت هاي زيادي وجود دارند كه مي توانند به شما در دستيابي به امتيازات دامنه خود كمك
كنند - محبوب ترين وب سايت براي صفحات وب ، Page Authority است.
امتياز SEO چيست - رتبه بندي جهاني Alexa من
رتبه جهاني Alexa يكي از بهترين معيارها براي سنجش ميزان بازديد وب سايت شما است. اين معيار فقط نمره نمره شما را نمي دهد ، بلكه نمرات شما را با ساير وب سايت هاي ديگر مقايسه مي كند.
آنچه الكسا به كاربران خود ارائه مي دهد دو سيستم رتبه بندي است كه مي توانند از بين آنها انتخاب كنند: جهاني و كشوري. اينكه كدام يك از اين دو سيستم رتبه بندي را مي خواهيد اولويت بندي كنيد
تنها به اهداف كسب و كار شما بستگي دارد.
اگر مشاغل محلي را اداره مي كنيد ، مي خواهيد بر رتبه بندي كشورها تمركز كنيد ، زيرا تقريباً همه مشتريان شما از كشور شما هستند. از سوي ديگر ، اگر شما شغلي را اداره مي كنيد كه خدمات خود
سئو تهران را به كل جهان ارائه مي دهد ، مي خواهيد بر رتبه بندي جهاني تمركز كنيد. اين انتخاب فقط به نوع شغلي كه در حال راه اندازي آن هستيد بستگي دارد.
امتياز SEO چيست؟
غير قابل تغيير بودن وب سايت شما ، شانس نمايش وب سايت شما در صفحات نتايج موتورهاي جستجو را تعيين مي كند. براي كسب نمره كامل در نمايه سازي ، وب سايت شما بايد به نمايه سازي كامل
برسد. اين به ربات هاي موتور جستجو كمك مي كند تا در هر قسمت از وب سايت شما حركت كرده و اطلاعات ارزشمندي را كه بعداً در پايگاه داده موتور جستجو ذخيره مي شوند ، جمع آوري كنند. وقتي
سئو تهران موتورهاي جستجو نمايه بودن وب سايت شما را تعيين مي كنند ، چه عواملي بايد در نظر گرفته شوند؟ در اينجا ليستي از مهمترين عوامل و نحوه استفاده بهينه از آنها آمده است:
- داشتن ساختار سايت خوب
- داشتن ساختار پيوند داخلي خوب
- اجتناب از تغيير مسيرهاي حلقه اي
- رفع هرگونه خطاي سرور كه ممكن است داشته باشيد
- از داشتن اسكريپت هاي پشتيباني نشده در وب سايت خود اجتناب كنيد
- داشتن يك فايل txt كه به درستي پيكربندي شده است
- داشتن يك فايل نقشه سايت XML كه به درستي پيكربندي شده است
- اطمينان حاصل كنيد كه خزنده ها را مجبور به عبور از مسيرهاي منحرف نمي كنيد
- از داشتن محتواي تكراري در هر يك از صفحات وب خود خودداري كنيد
امتياز سئو چيست: آدرس هاي اينترنتي در وب سايت من
آدرس هاي اينترنتي كه در وب سايت خود استفاده مي كنيد مي تواند تأثير زيادي بر امتيازات SEO شما داشته باشد. چگونه مي توانيد تعيين كنيد كه امتياز سئو تهران URL هاي شما چقدر است؟ در حالي كه
سئو تهران واقعاً نمي توانيد يك عدد دقيق از امتيازات URL هاي SEO خود بدست آوريد ، اما اگر آنها را به درستي قالب بندي كنيد ، مي توانيد نتايج آنها را مشاهده كنيد.
نتيجه
ما با انجام سئو تهران مي توانيم تمامي سايت هاي موجود در تهران و شهرستان هاي اطراف را به رتبه و درجه خوبي برسانيم. بنابراين اگر به كار سئو سايت خود نياز داريد ، حتما با ما تماس بگيريد.
منبع : دولوپرس پرو